16 de setembre de 2022 – 20.00 h
Plaça ajuntament (Sant Vicent del Raspeig)
Amb reserva prèvia.
![](https://lacivica.cat/wp-content/uploads/2022/07/2022-nit-estelles-650x920.jpg)
Des de La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí, l’Institut d’Estudis Catalans, l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, Acció Cultural del País Valencià – Alacant i la regidoria de cultura de l’ajuntament de Sant Vicent del Raspeig, volem convidar-te el pròxim divendres 16 de setembre de 2022 a partir de les 20.00 h a la Plaça de l’Ajuntament (Sant Vicent del Raspeig) a la Nit Estellés 2022. Una nit que servirà per recordar la figura de Vicent Andrés Estellés.
Cal recordar que aquesta festa es realitza en el mes de setembre per a commemorar el naixement d’un dels referents literaris més importants del segle XX al nostre territori.
L’acte consistirà en un recital de poesies d’Estellés interpretat pel públic assistent a l’acte, l’actuació de Tomàs de los Santos i sopar de cabasset.
L’assistència a la Nit Estellés, és gratuïta i l’organització facilitarà taules i cadires per a les persones assistents que han de reservar prèviament.
Informació i reserva: lacivica.cat@gmail.com i telèfon 607 930 565
Organitzat:
La Cívica – Escola Valenciana de l’Alacantí.
Institut d’Estudis Catalans.
Associació d’Escriptors en Llengua Catalana.
Acció Cultural del País Valencià – Alacant.
Col·labora:
Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig. Regidoria de Cultura i Memòria Històrica.